llibertat_presos.jpg

Davant les darreres notícies, Babord vol manifestar:llibertat presos

La nostra denuncia de l'onada repressiva de l'estat pel referèndum de l'1 d'octubre i la nostra solidaritat amb totes les persones empresonades, exiliades, investigades, lesionades...    #LlibertatPresosPolitics

El nostre suport a les mobilitzacions anti-repressives i pels drets i les llibertats que tindran lloc en les properes hores, dies i setmanes.

Fem una crida a la població vilassarenca a participar-hi!

Nota: El comunicat inicial (matí del 23/03/18) incloïa també el suport, solidaritat i escalf als companys d'ERCVdmdiusi per la marxa a l'exili de la Marta Rovira, Secretaria General del seu partit. En poques hores, però, aquesta part ha estat superada per nous empresonaments, càrregues policials etc.

icon 02

L' associació

Ideari, codi ètic, estatuts i comptes de l'associació

icon 01

Babord a
l'ajuntament

Eleccions 2015 (programa candidatura...), regidores, mocions presentades

icon 03

Comissions
temàtiques

Activitats de cada comissió: Territori-sostenibilitat, finances, drets socials, participació, educació ...

► Articles recents publicats a la web de Babord

Moció per declarar el municipi zona lliure de paradisos fiscals

Al ple municipal del 21 de juny de 2018 els grups municipals de Vilassar de Mar Sí que Pot/Sí Puede i Babord han presentat una moció per declarar el municipi zona lliure de paradisos fiscals. La moció ha quedat aprovada per 9 vots a favor (VdMSqP, Babord, PSC, C's i regidora no adscrita), 7 abstencions (GxV i ERC) i 5 en contra (grup Demòcrata).

Moció pel dret a l'habitatge

Al ple municipal del 21 de juny de 2018, el grup municipal Babord, va presentar una moció pel dret a l'habitatge. Aquesta moció va sorgir, en part, perquè havíem introduït, en l'acord de pressupostos, la creació d'una taula d'habitatge per realitzar un Pla d'Habitatge i aquesta no havia estat constituïda. La moció, però, va quedar rebutjada amb 4 vots a favor (Babord), 7 abstencions (ERC-VdMdiuSí, VdMSqP i la regidora no adscrita) i 10 en contra (Grup Demòcrata, GxV, C's i PSC).

Continueu llegint ...

Grau de compliment de l'acord de pressuposts (juliol 2018)

En aquest document revisem el grau de compliment de l'acord de pressuposts d'enguany, quan ja ens acostem a l'equador de 2018.

Continueu llegint ...