14 Abril Llibertat Presos

Davant les darreres notícies, Babord vol manifestar:llibertat presos

La nostra denuncia de l'onada repressiva de l'estat pel referèndum de l'1 d'octubre i la nostra solidaritat amb totes les persones empresonades, exiliades, investigades, lesionades...    #LlibertatPresosPolitics

El nostre suport a les mobilitzacions anti-repressives i pels drets i les llibertats que tindran lloc en les properes hores, dies i setmanes.

Fem una crida a la població vilassarenca a participar-hi!

Nota: El comunicat inicial (matí del 23/03/18) incloïa també el suport, solidaritat i escalf als companys d'ERCVdmdiusi per la marxa a l'exili de la Marta Rovira, Secretaria General del seu partit. En poques hores, però, aquesta part ha estat superada per nous empresonaments, càrregues policials etc.

icon 02

L' associació

Ideari, codi ètic, estatuts i comptes de l'associació

icon 01

Babord a
l'ajuntament

Eleccions 2015 (programa candidatura...), regidores, mocions presentades

icon 03

Comissions
temàtiques

Activitats de cada comissió: Territori-sostenibilitat, finances, drets socials, participació, educació ...

► Articles recents publicats a la web de Babord

MOCIÓ PEL DRET A L’HABITATGE

El grup municipal de Babord presentem una moció pel dret a l'habitatge al ple del 21 de juny de 2018.

Un nou model econòmic basat en l'economia social i cooperativa

Com es pot construir des de baix una realitat radicalment diferent, basada en unes finances ètiques i solidàries?
A qui beneficia el deute i la corrupció? A les elits econòmiques o a les classes populars?
És possible un nou model econòmic basat en l'economia social i cooperativa?

En relació a l'acte de Sobirania econòmica (15 de juny 2018) de Babord, us adjuntem algunes idees.

Continueu llegint ...

Acte "Sobirania econòmica" 15 de juny a les 18h

Què entenem per sobirania econòmica? Des dels municipis, es poden dur a terme polítiques econòmiques que siguin transformadores?

Dins del cicle "Guanyem sobiranies: construïm república des dels municipis", aquest divendres 15 de juny a les 18 h a la Sala Galbany (carrer Sant Roc) fem l'acte "Sobirania econòmica" amb la participació de la Iolanda Fresnillo, experta en auditoria i polítiques comunitàries i membre del col·lectiu Ekona i l' Ismael Hernández Adell, coordinador de la Càtedra d'Economia Social del Tecnocampus i ​membre de l’Ateneu Cooperatiu del Maresme.

Continueu llegint ...