20190406_capcalera_presentacio_candidatura3.jpg

Qui va defensar les urnes i qui va fer possible la votació el dia 1 d’octubre va ser la organització i autogestió del poble. Per aquest motiu cap partit es pot fer seva aquesta victòria.

Aquests dies s’estan fent actes recordant el primer aniversari. El protagonisme ha de ser de la gent, del poble i no de partits o governs. Per això no entenem ni compartim que el govern de Vilassar de Mar hagi organitzat, de forma unilateral, un acte buscant aquest protagonisme que no li pertoca.

Per la dignitat del poble. Així no!

webpage icon pink

Web de la
campanya

Eleccions municipals 2019

icon 02

L' associació

Ideari, codi ètic, estatuts i comptes de l'associació

icon 01

Babord a
l'ajuntament

Regidores, mocions presentades, eleccions 2015  i 2019 (programa candidatura...)

icon 03

Comissions
temàtiques

Activitats de cada comissió: Territori-sostenibilitat, finances, drets socials, participació, educació ...

► Articles recents publicats a la web de Babord

CUP, Comuns i Som Alternativa donen suport a Babord

Les assemblees locals de la CUP, Catalunya en Comú i Som VdM/Som Alternativa han fet una declaració de suport a Babord per a les eleccions municipals de 26 de maig de 2019.

Continueu llegint ...

Vídeos i audios de la campanya electoral

Us presentem els vídeos i àudios que hem fet a Babord per a la campanya de les eleccions municipals 2019.

Continueu llegint ...

Babord 2019: 35 propostes per a 7 eixos programàtics.

Després d’uns mesos treballant el programa en comissions temàtiques i jornades obertes a la població, us presentem 35 propostes destacades del programa de Babord per a la legislatura que ve (2019-2023). Ha estat fruit d'uns quants mesos de treball en comissions temàtiques i jornades obertes a la població.