Davant les darreres notícies, Babord vol manifestar:llibertat presos

La nostra denuncia de l'onada repressiva de l'estat pel referèndum de l'1 d'octubre i la nostra solidaritat amb totes les persones empresonades, exiliades, investigades, lesionades...    #LlibertatPresosPolitics

El nostre suport a les mobilitzacions anti-repressives i pels drets i les llibertats que tindran lloc en les properes hores, dies i setmanes.

Fem una crida a la població vilassarenca a participar-hi!

Nota: El comunicat inicial (matí del 23/03/18) incloïa també el suport, solidaritat i escalf als companys d'ERCVdmdiusi per la marxa a l'exili de la Marta Rovira, Secretaria General del seu partit. En poques hores, però, aquesta part ha estat superada per nous empresonaments, càrregues policials etc.

bar lila gradient

Articles recents de la comissió de democràcia i participació

Comunicat sobre l'acte institucional de commemoració de l'1 d'Octubre

Qui va defensar les urnes i qui va fer possible la votació el dia 1 d’octubre va ser la organització i autogestió del poble. Per aquest motiu cap partit es pot fer seva aquesta victòria.

Aquests dies s’estan fent actes recordant el primer aniversari. El protagonisme ha de ser de la gent, del poble i no de partits o governs. Per això no entenem ni compartim que el govern de Vilassar de Mar hagi organitzat, de forma unilateral, un acte buscant aquest protagonisme que no li pertoca.

Per la dignitat del poble. Així no!

Comunicat de Babord (23 de març de 2018)

Davant les darreres notícies, Babord vol manifestar:

Fem una crida a la població vilassarenca a participar-hi!

Continueu llegint ...

El govern municipal i el compliment de la legalitat

Escrit de Babord per l'article municipal del Setembre sobre el govern municipal i el compliment de la legalitat, tema triat per Ciutadans.

"Creiem que hi ha situacions excepcionals en què les lleis han de ser desbordades, moments en els quals la lluita pels drets de les persones i dels pobles no pot quedar aturada per mecanismes pretesament democràtics que impedeixen l’assoliment d’objectius de convivència i de justícia social."